معرفی چند کتاب ارزنده :: خرید و فروش کتاب دست دوم ,خرید کتاب دست دوم,خریدار کتاب دست دوم

خرید و فروش کتاب دست دوم ,خرید کتاب دست دوم,خریدار کتاب دست دوم

خرید و فروش کتاب دست دوم در این سایت مرکز خرید کتاب دست دوم در محل شما خریدار کتاب دست دوم کارکارده و مجلات قدیمی


خرید و فروش کتاب دست دوم ,خرید کتاب دست دوم,خریدار کتاب دست دوم

خرید و فروش کتاب دست دوم در این سایت مرکز خرید کتاب دست دوم در محل شما خریدار کتاب دست دوم کارکارده و مجلات قدیمی

قابلت توجه آن دسته از نازنینانی که قصد فروش و واگذاری کتاب های خود را دارند ما خریدار کتاب دست دوم شما هستیم این وبگاه مرکز خرید و فروش کتاب دست دوم می باشد
09125343644
09376232424

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

و با معرفی چهار کتاب خوب در خدمت شماییم.معرفی کتاب فصل نان معصومیت و سادگی در دنیای فقر

علی اشرف درویشیان نویسنده پرکار و خوش قلم معاصر، در سال 1320 در کرمانشاه دیده به جهان گشود. بازتاب دیده ها و تجارب سخت او در زندگی شخصی اش که بیشتر حول و حوش فقر و حسرت های دوران کودکی اش میگردد، در اغلب آثار او دیده میشود. جایی که او در این داستان ها اغلب پسربچه ای را به عنوان شخصیت داستانش خلق میکند که نام کوچک او هم نام اوست. فضاهای واقعی و آشنا و به دور از تکلف و نیز بیان اغلب داستان ها از زبان کودکی در اوج سادگی داستانهای او را دلنشین و خواندنی میکند. در هیاهوی کتابهای پیچیده و پر از صنایع و ارجاعات ادبی، خواندن داستانهای علی اشرف درویشیان همچون تنفس در هوای تازه است.

درویشیان نویسنده ای است آزاد اندیش و روشنفکر و به دلیل نگارش کتاب از این ولایت در دوران پهلوی هفت سال به زندان افتاد و با پیروزی انقلاب اسلامی از زندان رهایی یافت.

سبک وی در نگارش داستان ها ریالیسم یا واقع گرایی محض است و همین مخاطبان او را با داستانهایی ساده و در عین حال پر از احساس روبرو میکند.درویشیان در یکی از گفتگوهایی که انجام داده اذعان کرده است که پس از فوت صمد بهرنگی سعی در ادامه سبک کاری او کرده است و همین امر اثارش را برای خوانندگان و دوستداران آثار بهرنگی دلنشین میکند. از کتاب های او میتوان به سال‌های ابری، سلول ۱۸، همراه آهنگ‌های بابام، آبشوران ، فصل نان و از این ولایت اشاره کرد/.پیرامون کتاب اثر سایه نوشته دبی فورد و دو نویسنده مشهور دیگر است که در مطلب قبلی راجع به کتاب راز سایه به معرفی کامل پرداختیم.این کتاب که یک اثر روانشناسی استسعی دارد قسمت تاریک بشر را برای ما معرفی نماید و آن را به ما بشناسد و راهایی برای رهایی از مشگلات و دردهایی ناشی از این بخش را به ما بیاموزد و همانطور که در روی جلد کتاب مندرج است کتابی است برای کشف قدرت پنهان درون که در واقع عنوان فرعی است کتاب محسوب میشود و خواننده را با سایه آشنا نموده  راهکارهایی را جهت هدایت و کنترل این قدرت درونی ارائه میدارد.پیرامون کتاب دهکده جهانی خوشبختی اثر لئوبومرمنز باید گفت  که دربرگیرنده راز خوشبختی در کلام بزرگان است. یعنی این کتاب شامل سخنان فاضلانه ی صد نفر از فرزانگان سراسر دنیاست. که راجع به سعادت و خوشبختی سخن گفته اند.درباره نویسنده کتاب دهکده خوشبختی یعنی لئوبورمنز باید گفت : که در میان دوستانش او مشهور به شخصی است .که به زندگی خوشبینانه و متخصص این نگرش مثبت است .و ایشان بر این باور در تلاش نوشتن کتابی میشود. که راجع به خوشبختی است و از اینرو تحقیقات و کن و کاوی دقیق را سپری می نماید و نتیجه این تلاش مطالب ارزنده و محتوایی مفید در نتیجه این تحقیقات است.

  • ۹۶/۰۶/۱۷
  • kara ketab

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی