کتاب های اخر خرداد ماه :: خرید و فروش کتاب دست دوم ,خرید کتاب دست دوم,خریدار کتاب دست دوم

خرید و فروش کتاب دست دوم ,خرید کتاب دست دوم,خریدار کتاب دست دوم

خرید و فروش کتاب دست دوم در این سایت مرکز خرید کتاب دست دوم در محل شما خریدار کتاب دست دوم کارکارده و مجلات قدیمی


خرید و فروش کتاب دست دوم ,خرید کتاب دست دوم,خریدار کتاب دست دوم

خرید و فروش کتاب دست دوم در این سایت مرکز خرید کتاب دست دوم در محل شما خریدار کتاب دست دوم کارکارده و مجلات قدیمی

قابلت توجه آن دسته از نازنینانی که قصد فروش و واگذاری کتاب های خود را دارند ما خریدار کتاب دست دوم شما هستیم این وبگاه مرکز خرید و فروش کتاب دست دوم می باشد
09125343644
09376232424

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
هدف از معرفی کتاب در هر روز معرفی تعدادی کتاب ارزنده برای شما بزرگان اندیشه است و امروز نیز با چند کتاب دیگر کتاب درمانی که توسط فاطمه شعیبی نوشته شده است.که دارای سی و هشت صفحه می باشد.کتاب درمانی معادل کلمه ی بیبلیو تراپی است. کلمه ودر واقع بیبلیو تراپی از دو واژه بیب لیو با معنی کتاب و تراپی به معنای درمان و شفا می باشد. ساده‌ترین تعریف کتاب درمانی سود گرفتن از اثر به موجب خود ‌شناسی واسه ی ایجاد نمودن دگرگونی است.کتاب غذاهای حیات بخش که توسط ابوالفضل کیهانی نوشته شده است.که دارای هشتاد و دو صفحه می باشد.اثر فوق خواهد توانست یکی از نوشته های کامل در خصوص آشپزی و سفره‌آرایی باشد.تنوع آشپزی در همه جای دنیا بازتابی از ملاحظات بی اندازه تغذیه‌ای و سلیقه‌ای و کشاورزی و اقتصادی و فرهنگی و مذهبی است..
بلندی های بادگیر اولین و اخرین و رمان این نویسنده انگلیسی است که از ویژه گی های ان میتوان به ساختار و لحن رمان اشاره کرد که بسیار زبیا خلق شده است.
بلندی های بادگیر دوازدهمین رمان برتر جهان از دید سایت بی‌بی‌سی و ششمین شاهکار ادبی دنیا از دید روزنامه‌ی گاردین است.کتاب رمز ژنتیک که توسط آیزاک آسیموف نوشته شده است.که دارای دویست و دوازده صفحه می باشد.کتاب فوق توضیحات دقیق و مستدلی درمورد رمز ژنتیک ارائه داده و ارزش شیوه های بررسی بکار رفته را واسه ی مطالعه کننده آشکار می کند . به مسائل مورد تحقیق جاری درمورد رمز ژنتیک همچنان در این اثر اشاره شده است.کتاب سفرهای گالیور که توسط جاناتان سوئیفت نوشته شده است.که دارای صد و نود صفحه می باشد. اثر فوق به روش اثرهای آن روزگار با توضیحات مختصری از سرنوشت اشخاص و معرفی او شروع می گردد و با شرح سفرهای او ادامه پیدا خواهد کرد.اثر ماجراها و سفرهای گالیور با اسم جامع سفرهایی به برخی ممالک دور افتاده جهان نگاشته شده به دست جاناتان سوئیفت بوده است.کتاب صعود مقاومت پذیر آرتورو اویی که در سال هزار و سیصد و پنجاه و شش چاپ شده می باشد.این اثر توسط برتولت برشت نوشته شده است.که انتشارات آن داخل تهران و دنیای دانش‏‫ می باشد.و با ترجمه افریدون انجام گرفته است.برتولت برشت از نمایشنامه‌نویسان و کارگردانان تئاتر و شاعر آلمانی سوسیالیست و کمونیست بوده است.کتاب اپرای چهار پنی که در سال دو هزار و دوازده چاپ شده می باشد.این اثر توسط برتولت برشت نوشته شده است. با ترجمه حمید محوی انجام گرفته است. برشت به سال هزار و هشتصد و نود و هشت در اوگسبورگ داخل ایالت بایر در جنوب آلمان متولد شده است. بعد از به آخر رسیدن جنگ جهانی اول از سال هزار و نهصد و نوزده به منتشر کردن شعرها و نمایشنامه های خویش پرداخت و بسیار سریع به شهرتی همگانی رسید. کتاب گفتگوهای مسینگ کاوف که در سال هزار و سیصد و پنجاه و دو چاپ شده می باشد.این اثر توسط برتولت برشت نوشته شده است.که انتشارات آن بابک می باشد.و با ترجمه منیژه کامیاب و حسن بایرامی انجام گرفته است.کتاب قیمت آهن چنده که در سال هزار و سیصد و پنجاه و پنج چاپ شده می باشد.این اثر توسط برتولت برشت نوشته شده است.که انتشارات آن داخل تهران و سپیده‏‫ می باشد.و با ترجمه رضا کرم رضایی انجام گرفته است.
  • ۹۶/۰۳/۳۱
  • kara ketab

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی